Den 2 Mars 2011, vårens andra dag!

Ja, igår var det ju vårens första dag, enligt kalendern men den var inte särskilt vårig eller varm. Jag är bara positiv, det blir nog lite lättare att härda ut de här månaderna tills sommarvärmen kommer igen. Enda sen Fiji har jag frusit, NU FÅR DET BLI VARMARE!
:)
Det var inte bara vårens första dag igår utan också Make-up och LR Health & Beauty-systems kväll. Ute i Kaxholmen hemma hos fina Monika hängde vi hela kvällen och jag makeade och stylade flera stycken, riktigt fina blev dom och de köptes en hel del grejjer!
Idag skiner solen och jag ska nog käka nått nu sen blir det en lång promenad och lunch med Emelie och Emma. Sist men inte minst ska jag köra ett Stationspass på Friskis, skön dag med andra ord!
Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0