9 mars 2011 Rush hour

God morgon bloggen!

Ska strax iväg och köra ett intensivt pass på friskis, har inte tränat på 3 dagar nu så jag är helt förslappad. Fy på mig! Nej, men det ska som sagt bli riktigt skönt att träna igen, jag mår så himla bra när jag gör det. Man tänker på annat och sover bättre och man blir snyggare, ja, det finns bara fördelar med det hela.
Ikväll blir det jobb på Maxi men det är ett väldigt kort pass så det borde liksom gå rätt fort. Konstigt nog så brukar det korta passen kännas jättesega. Kanske för man kollar klockan typ varannan minut..
Imorn blir det en ledig dag och då tänkte jag bara chilla, träna och packa lite inför Stockholmshelgen. Vi åker på fredag efter John och Maries pass på friskis. Undrar vad jag ska ha på mig på lördag till mello-finalen? Ska försöka shoppa nått i storstaden.
Trevlig onsdag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0