8 mars 2011 - Sommar? Ja, tack!

Sitter i soffan efter en lång dag på jobbet. Slötittar på "Vad blir det för mat?", Usch han är så äcklig eller? Haha, typ svettas o spottar i maten och jag vet inte allt vad för äckelheter han har för sig men jag blir hungrig. Vad ska man äta? Några förslag? Det är ju så trist att laga nått utan någon som helst inspiration..
Nej nu får jag rycka upp mig :) Längtar till sommaren och Gotland. Där har jag spenderat många somrar faktiskt. Det är nått speciellt med den ön. Så fort man kommer av färjan och åker upp för backen mot rondellen där man svänger vänster ner på kustvägen mot Burgsvik så vet man att det kommer bli en otroligt skön semester. Det regnar sällan. Solen känns varm och det är ljust på Gotland. Ljuset är underbart!
Lite bilder från en semester på Gotland..

Kommentarer
Postat av: Monika

Vilka underbara sommarbilder! Skulle också vilja åka till gotland igen. Har varit där en gång när jag var liten, men det verkar så mysigt!

2011-03-11 @ 17:15:46
URL: http://monnetankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0