7 mars 2011 - Till jobbet strax..

Fick sån städpanik idag när jag såg en äcklig dammboll susa över golvet i vardagsrummet idag. Det blev dammsugning, skurning och dammtorkning av hela lägenheten plus att vi vädrade alla täcken + kuddar samt mattor. Nu känns det sådär otroligt fräscht hemma som om man kan lägga sig och sova på golvet eller rent av äta maten direkt från parketten :) Underbart!
Snart ska jag dra iväg och jobba. Det blir ett kvällspass i kassan tror jag. Behöver jobba lite nu eftersom jag ska va ledig hela helgen och bytt bort massa tider då. Men mello kommer bli skitkul!
Ha en skön måndag alla!
Vi minns när sommarlovet började efter 1an i gymnasiet, lycka! (jag längst till höger)
Fotograf: Petra B

Kommentarer
Postat av: DENNIS //

Tack hurru! :)

2011-03-07 @ 16:29:17
URL: http://dennis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0