6 mars 2011 - Sweet Sunday

Tjena! Igår var det värdfest på Friskis för alla funkisar som är värd på antingen pass eller receptionen o.s.v Det var supertrevligt och vi fick god mat i form av västerbottenostpaj, köttfärspaj med god sallad och bröd till det. Sen var det lite mello-lekar, dagen till ära och sen dansade vi hela kvällen o natten lång, drog till Sliver för jag och Jens kom ej in på Karlssons..
Dagen efter vaknar jag med nytillkomna finnar och lätt illamående, alltid lika MYS!
Nästa helg drar jag till Sthlm<3 för mellofinal i Globen med älsklingen och Freddan :) kommer bli awesome :)
Sweet Sunday
Bjuder på en bild från midsommar två år sen bara för att jag längtar tills jag kan gå klädd såhär :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0