3 mars 2011 - Maxi, nya tidens stormarknade, Maxi, Maxi!

Oj, vilken dag!
Ligger utslagen på min sida av sängen efter en lång dag med jobb. Började i självscanningen 10.30 och stannade där fram till 14.30 ca, sen blev det kassan. Det var rätt lugnt idag ändå fram tills det brukar bröta på, runt 16-17 då de flesta slutar sina jobb..
Hemma har jag haft en liten sjukling<3 han har varit lite febrig och förkyld, så efter jobbet köpte jag frukt o proviva, bra för magen :) Sen åkte jag hem och skjutsade hans mamma och sen blev det hemmagjorda pannkakor med grädde och jordgubbssylt. Jag som inte ens gillade pannkakor tyckte dom blev riktigt goda, troligtvis för att receptet kommer ur Johns urgamla hemkunskapsbok.
Hoppas ni som läser detta har haft en lika skön dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0