17 mars 2011

Hej bloggen! :) Har haft ett uppehåll ett par dagar nu. Kanske lika bra det eftersom jag inte haft något särskilt för mig förutom att jobba och träna som är liksom daily basis nuförtiden. Känns inte som jag gör nått annat nästan. Idag har det varit en sån fantastisk dag ute. Glad för er som fick vara just ute. När jag gick till jobbet 10.15 imorse så värmde solen i ansiktet och jag stannade och blundade en stund och lät den lysa upp min blågråa vinterhud. Man känner sig nästan genomskinlig även om jag visserligen va utomlands i november. Det är nog inte mycket kvar av den brännan..
Önskar att jag hade mer kul bilder att lägga upp men ärligt talat så är det totalt stiltje på den fronten. Jag har inte hunnit fota eller göra nått kreativt. Jag har ångest för jag känner liksom lite - Vad är det jag håller på med? Jag vill inte vara tvingad till nått, jag vill göra nått som jag tycker är kul och brinner för :) LÄngtar tills den dagen jag kan bestämma själv över dagarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0