Idre Fjällby

HEJ!

Det var ett tag sen man uppdaterade bloggen men den ska inte få falla i glömska, jag tillåter det inte ;) det har hänt en massa kul saker på fotofronten. Det började med att Malin Ortmann, ni vet hon som designar kläder och visat dom på Spring Inspiration, smsade mig om att hon har kommit i kontakt med IKEA i år igen och att hon ska få visa bilder på deras hemsida. Det roliga med detta är att jag kommer få fota kollektionen :D OCh jag har redan börjat. I lördags träffades jag och Sara Nielsen för att fota ett par plagg, och några bilder blev kanonbra! :) Jag får inte visa bilderna än men ni vet att det är något på gång iallafall..

Igår så åkte jag och John i släptåg på mamma o pappa upp till Idre Fjäll och idag har vi spenderat några timmar i backarna :) riktigt härligt. John har dock inte åkt på typ 9 år men det gick riktigt bra för honom ändå...

Ska nog dra ut och åka lite till senare :)






Hunden och katten stannade hemma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0