Torsdagen 3/2 2011






Ligger på soffan utslagen..
Har insett hur sjuuukt tråkigt det är att vara sjuk. Ingen vill vara nära en, inga vänner, inte ens min egen sambo vill det. Han övervägde att sova på soffan igårkväll men han får ju skärpa sig eller :P Så farligt är det väl inte med mig, det slemspridande lilla fross-monstret som jag är? ;)
Nej men jag hoppas verkligen att detta går över snart, får panik av att inte träna nått. Vill bara dra iväg till F&S och köra ett stenhårt pulspass eller stationspass eller vad som helst! JAG VILL RÖRA PÅ MIG!
Svettas typ så fort jag förflyttar mig överhuvudtaget, typ som att gå på toa, vet ni hur ansträngande det är att göra det?
Jag är sjukt bitter idag, I know, men febern känns lite bättre igen så jag kanske kommer på fötter tills helgen :)

Kommentarer
Postat av: Monika

Haha, vilken snygg bild på dig, ditt lilla slemspridande monster! Nu får du ta det lugnt o inse att du är sjuk o då behöver du inte ha dåligt samvete för att du inte tränar! Kul att du startat en blogg, ser fram emot att följa den! Puss på dig! ;-) //Monkan

2011-02-03 @ 16:23:43
URL: http://monnetankar.blogspot.com
Postat av: Emma

Stackars liten! Hoppas du kryar på dig snart!! Jag längtar tills vi ses... Tiden bara springer iväg, var det 4 år sedan. Herre gud! Kram på dig iallafall!

2011-02-03 @ 16:56:31
URL: http://emmaelisabethe.blogg.se/
Postat av: Sophie

se inte så lidande ut, svensson!

2011-02-03 @ 21:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0